CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 11, 2011

BELAJAR

semalam aku belajar banyak perkara


kalau kite susah , ade orang lagi susah


kalau kite sengsara , ada orang lagi sengsara


kalau kite kecewa , ada orang lagi kecewa



cik sue banyak nasihatkan aku hidup berdua ni

dia memang banyak bagi aku semangat

semangat na teruskan majlis aku ni


semalam jugak dia bercerita

betapa berdikarinya dia dan suami meneruskan hidup

aku rase cm na nangis je

walaupun diaorg menghadapi situasi yang sangat-sangat susah

tapi diaorg bahagia dengan hidup diaorg

sayang antara satu sama lain

nampak sangat yang mereka bahagia


thanks cik su

cuz banyak nasihatkan saya

n saya try cuba setiap apa yang cik su katakan

thank a lot

2 kUmen-kUmen:

SUMIYYAH ABD RAHMAN said...

aiyakkkk..manyak malu wooo..anyway, u r most welcome...and thanks a lot to u too banjer smlm!!! lain kali muleh banjer lg, sy sukerrrrr :)

♥ jari JELITA ♥ said...

hehe. bole bole. no problemo. tunggu gaji saya cm gaji cik sue. (; nanti bole ler kite honeymoon sesame kan ? aip ! siapkan hantaran dulu. teringat lak suami cik sue ckp semalam. ;p

Post a Comment